Tombor András a végzősöknek tartott órát.

 

Október végén ismerős „vendéget” köszönthettünk a Mathias Corvinus Collegium vezetőképző programjában: Tombor András tartott kötetlen előadást a „Multireklám story”-ról.

Az esettanulmányból bepillantást nyerhettünk abba, hogy hogyan lehet egy nagy potenciállal rendelkező, de különböző okoknál fogva folyamatosan veszteséget termelő vállalatcsoportot néhány év alatt sikeres, értékét megsokszorozó céggé fejleszteni.

Az előadásban Tombor András a vezető szerepére és a sikerességhez szükséges különböző feltételekre helyezte a hangsúlyt.  Kiderült számunkra, hogy a vezető legitimitása elsőrendű, hiszen egy új koncepció felépítése csak a megfelelő háttérrel lehetséges. Ha ez biztosított, akkor a következő lépés egy elérhető cél és egy szilárd identitás megteremtése ugyanis csak ennek segítségével jöhet létre egy komoly és a sikerhez elengedhetetlen vállalati kultúra. Az eredményes működéshez azonban a vezetőnek is alkalmazkodnia kell; mindig fel kell mérnie az adott piac viszonyait, idomulva a körülményekhez, megismerve, hogy mik a pofit maximalizálásnak kulcstényezői. Ha már ugyanis megfelelő tapasztalatokkal rendelkezik, akkor eredményesen tudja a többi szereplővel együtt, vagy éppen ellenében érvényesíteni érdekeit.
Az előadás második felében betekintést nyerhettünk az országhatárokon átívelő projektek nehézségeibe; ízelítőt kaptunk a más vállalati modellekkel való együttműködés kellemes és kevésbé kellemes oldalaiból.

Az előadás záró tanulságaként Tombor András külön is kiemelte a tudatosság és a befektetett munka fontosságát az üzletben és egyúttal az élet minden területén.

 

Révész Tamás

 




David Venter Magyarországon tart tárgyalástechnika tréninget

 

Közkedvelt oktatónk kurzusa most nem csak az MCC hallgatói számára elérhető

Újra esetversenyt rendez a Nemzetközi kapcsolatok szakirány

 

Jelentkezni május 5-ig lehet

BCG Strategy Cup – 10th Edition

 

Gratulálunk dobogós helyezett hallgatóinknak!