Bán Bence, Mészár Anna és Zöldi Blanka csapata negyedik helyezést ért el a 11. Országos Média Diákversenyen.

 

A versenyt 2001-ben az OMD Hungary Kft, Magyarország egyik vezető kommunikációs ügynöksége hívta életre, és azóta is sikerrel működteti. Évről évre az ország minden részéről nevező lelkes csapatok bizonyítják, hogy a verseny fontos szerepet tölthet be a marketinget, marketing kommunikációt tanuló diákok életében, hiszen lehetőséget biztosít a szakma iránt érdeklődő diákok számára a médiatervezési módszerek megismerésére, a média kreatív alkalmazására.


Idén 34 csapat jelentkezett; az MCC-t a „Femmes Fatal” és „Forfa” képviselte. Média szakirányunk vezetője, Molnár Bálint felkészítése mellett a két csapat egy-egy harmincoldalas pályázati anyagot állított össze, amelyben egy kozmetikai termékcsalád népszerűsítését célzó piackutatás eredményeit összesítették, illetve kommunikációs- és médiastratégiát vázoltak.


A szóbeli döntőre öt csapat, köztük a „Forfa” jutott tovább. Itt az elkészített stratégiát kellett prezentálni a média- és marketingszakemberekből álló zsűri előtt.


Gratulálunk a „Forfa” eredményéhez!




Bekker Balázs nyerte a Komáromy Gábor-ösztöndíjat

 

Sajtóközlemény

Budapesti diákok nyerték meg a Heavener International Case Competition esettanulmány-megoldó versenyt

 

A győztes csapatban MCC-s hallgató és alumna is szerepelt

Felvételt hirdet a Jog szakirány

 

"Változatos feladatok, intelligens, kommunikatív társaság, a felvételi fogalmával számomra mindaddig összeegyeztethetetlen hangulat"