Bán Bence, Mészár Anna és Zöldi Blanka csapata negyedik helyezést ért el a 11. Országos Média Diákversenyen.

 

A versenyt 2001-ben az OMD Hungary Kft, Magyarország egyik vezető kommunikációs ügynöksége hívta életre, és azóta is sikerrel működteti. Évről évre az ország minden részéről nevező lelkes csapatok bizonyítják, hogy a verseny fontos szerepet tölthet be a marketinget, marketing kommunikációt tanuló diákok életében, hiszen lehetőséget biztosít a szakma iránt érdeklődő diákok számára a médiatervezési módszerek megismerésére, a média kreatív alkalmazására.


Idén 34 csapat jelentkezett; az MCC-t a „Femmes Fatal” és „Forfa” képviselte. Média szakirányunk vezetője, Molnár Bálint felkészítése mellett a két csapat egy-egy harmincoldalas pályázati anyagot állított össze, amelyben egy kozmetikai termékcsalád népszerűsítését célzó piackutatás eredményeit összesítették, illetve kommunikációs- és médiastratégiát vázoltak.


A szóbeli döntőre öt csapat, köztük a „Forfa” jutott tovább. Itt az elkészített stratégiát kellett prezentálni a média- és marketingszakemberekből álló zsűri előtt.


Gratulálunk a „Forfa” eredményéhez!




David Venter Magyarországon tart tárgyalástechnika tréninget

 

Közkedvelt oktatónk kurzusa most nem csak az MCC hallgatói számára elérhető

Újra esetversenyt rendez a Nemzetközi kapcsolatok szakirány

 

Jelentkezni április 26-ig lehet

BCG Strategy Cup – 10th Edition

 

Gratulálunk dobogós helyezett hallgatóinknak!