MCC Partnership

Tagok: Bosits Etele, Huszár Gergely, Kassay-Farkas Réka, Knáb Tamás, Pilisi Zsolt, Szabados Márta

Az MCC Partnership céljainak megfogalmazása számos olyan gondolat eredményeként született meg, amelyek a projekttagok egymás közötti, illetve collegista társakkal folytatott beszélgetéseik során merültek fel. A projekt küldetése a Mathias Corvinus Collegium vállalati kapcsolatainak fejlesztése és bővítése.


Ezt előadások, workshopok és céglátogatások szervezésével szeretnénk megvalósítani. Ezeken keresztül lehetőség nyílik a collegisták számára, hogy közelebbről megismerjék egy-egy vállalat stratégiáját, valamint az adott vállalat egy-egy funkcionális területét. Így a hallgatók az egyetemen elsajátított elmélet mellett gyakorlati ismeretekkel bővíthetik szaktudásukat.


A fent említett programok mellett szeretnénk felvenni a kapcsolatot dinamikusan fejlődő vállalatokkal, amelyek nyitottak a Mathias Corvinus Collegiummal mint intézménnyel, valamint annak közösségével való együttműködésre. Egy-egy ilyen kapcsolat keretében elképzelhetőnek tartjuk gyakornoki programok kialakítását is.

 

2012. február 29-én collegiumunk vendégeként köszönthettük Dirk Gerkens urat – az RTL Klub vezérigazgatóját – aki az MCC Partnership projekt meghívását elfogadva tartotta meg előadását a média-menedzsmentről és a magyar televíziós iparról. Az előadást megelőzően a projekt tagjainak megadatott az a ritka lehetőség, hogy interjút készítsen vele.

 

Az interjú ITT olvasható.

 

A magyar fordítást IDE kattintva éri el.